Wsparcie klienta
Uśmiech i zadowolenie każdego klienta to podstawa działalności naszego sklepu
Popularne pytania przedzakupowe
Zamówienie i płatność
Wszystkie produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub do Paczkomatu, jak również za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Orlen Paczki
Każde zamówienie złożone do godz. 12.30 jest wysyłane jeszcze tego samego dnia.
Akceptujemy przelew bankowy jak również szybkie przelewy i BLIK.
Tak, jest możliwość zakupu z płatmością przy odbiorze.
Wszystkie formy wysyłki przy płatności z góry są zupełnie darmowe dla zamówień powyżej 199 PLN.
Realizujemy wysyłki do wszystkich krajów Unii Europejskiej i wybranych krajów poza UE. Ceny mogą się różnić w zależności od kraju.
Od razu po wysyłce otrzymasz od nas numer śledzenia paczki i będziesz mógł śledzić jej drogę. Więcej informacji: https://lakibaby.pl/sledzenie-przesylek
Popularne zapytania posprzedażowe
Zwrot i wymiana
Każde zamówienie zgodnie z polskim prawem możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Więcej tutaj: https://lakibaby.pl/reklamacje-i-zwroty/
Każde wadliwe zamówienie zgodnie z polskim prawem możesz zareklamować. Więcej tutaj: https://lakibaby.pl/reklamacje-i-zwroty/
Każda paczka jest przez nas bardzo starannie zapakowana i powierzana kurierowi w stanie idealnym. Niemniej w drodze dzieją się różne rzeczy. Jeśli doszło do jakichś uszkodzeń od razu spisz protokół szkody z kurierem i nas o tym powiadom. Podejmiemy dalsze kroki.
Jeśli w ciągu 7 dni roboczych od zamówienia nie otrzymasz przesyłki natychmiast się z nami skontaktuj. Sprawdzimy, co się stało z paczką.
Regulamin znajduje się tutaj: https://lakibaby.pl/regulamin/
Polityka prywatności znajduje się tutaj: https://lakibaby.pl/polityka-prywatnosci/
Zawsze służymy pomocą i wsparciem, dlatego jeśli zajdzie taka potrzeba prosimy o kontakt z nami.